Zespół ds. administracyjnych – Dział ds. archiwum zakładowego

Koordynator:
Specjalista
Łukasz Baszak
E-mail: lukasz.baszak@wroc.wiw.gov.pl
tel.  71 367-70-16, 17 wewn. 140

Do zadań działu ds. archiwum zakładowego w Zespole ds. administracyjnych należy w szczególności:

  1. Przejmowanie dokumentacji spraw zakończonych z poszczególnych komórek organizacyjnych;
  2. Przechowywanie i zabezpieczenie zgromadzonej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji;
  3. Przeprowadzanie skontrum dokumentacji;
  4. Porządkowanie przechowywanej dokumentacji przejętej w latach wcześniejszych w stanie nieuporządkowanym;
  5. Udostępnianie przechowywanej dokumentacji;
  6. Wycofywanie dokumentacji ze stanu archiwum zakładowego w przypadku wznowienia sprawy w komórce organizacyjnej;
  7. Przeprowadzanie kwerend archiwalnych, czyli poszukiwanie dokumentacji, informacji na temat osób, zdarzeń czy problemów;
  8. Inicjowanie brakowania dokumentacji archiwalnej oraz udział w jej komisyjnym brakowaniu;
  9. Przygotowanie materiałów archiwalnych do przekazania i udział w ich przekazaniu do właściwego archiwum państwowego;
  10. Sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności archiwum zakładowego i stanu dokumentacji w archiwum zakładowym;
  11. Doradzanie komórkom organizacyjnym w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją i w porozumieniu z koordynatorem czynności kancelaryjnych;
  12. Przygotowywanie projektów upoważnień i pełnomocnictw w ramach zadań działu.