Zespół ds. administracyjnych – Dział ds. archiwum zakładowego
Koordynator:
Główny specjalista
Łukasz Baszak
E-mail: lukasz.baszak@wroc.wiw.gov.pl
tel. 71 367-70-16, 17 wewn. 140
Do zadań działu ds. archiwum zakładowego w Zespole ds. administracyjnych należy w szczególności:
- Przejmowanie dokumentacji spraw zakończonych z poszczególnych komórek organizacyjnych;
- Przechowywanie i zabezpieczenie zgromadzonej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji;
- Przeprowadzanie skontrum dokumentacji;
- Porządkowanie przechowywanej dokumentacji przejętej w latach wcześniejszych w stanie nieuporządkowanym;
- Udostępnianie przechowywanej dokumentacji;
- Wycofywanie dokumentacji ze stanu archiwum zakładowego w przypadku wznowienia sprawy w komórce organizacyjnej;
- Przeprowadzanie kwerend archiwalnych, czyli poszukiwanie dokumentacji, informacji na temat osób, zdarzeń czy problemów;
- Inicjowanie brakowania dokumentacji archiwalnej oraz udział w jej komisyjnym brakowaniu;
- Przygotowanie materiałów archiwalnych do przekazania i udział w ich przekazaniu do właściwego archiwum państwowego;
- Sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności archiwum zakładowego i stanu dokumentacji w archiwum zakładowym;
- Doradzanie komórkom organizacyjnym w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją i w porozumieniu z koordynatorem czynności kancelaryjnych;
- Przygotowywanie projektów upoważnień i pełnomocnictw w ramach zadań działu.